آدرس:

تهران، خیابان خرمشهر، نرسیده به قنبرزاده، پلاک ۱۲۷

تلفن:

۰۲۱۸۸۴۴۲۴۲۲

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

5/5
دعوت به نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و و پتروشیمی تهران ۱۴۰۲ در غرفه شرکت صنایع الکترونیک پرتوان آینده
احتراما از حضرتعالی دعوت به عمل می‌آید تا در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران – ۱۴۰۲ حضور به عمل رسانید.

دعوتنامه نمایشگاه نفت ، گاز ، پالایش و پتروشیمی تهران ۱۴۰۲

شرکت صنایع الکترونیک پرتوان آینده به عنوان یکی از تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان انواع باتری‌های سیلد اسید در کشور. و همچنین انواع یو پی اس های تکفاز، سه‌فاز و ماژولار در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران مشارکت نموده است. همانطور که در این مطلب به آن اشاره شد این نمایشگاه هرساله در اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر تهران برگزار می‌گردد. صنایع الکترونیک پرتوان آینده نیز به عنوان یکی صنعتگران کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. می‌توان مدعی بود که نمایشگاه نفت تهران یکی از بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی است که در کشور هر ساله برگزار می‌شود. صداها شرکت فعال در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، برق و مخابرات و دیگر صنایع وابسته از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه عظیم می‌باشند.

زمان برگزاری نمایشگاه نفت تهران ۱۴۰۲

در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ نیز مانند هر سال شاهد برگزاری نمایشگاه نفت در شهر تهران خواهیم بود. امسال زمان شروع برگزاری این نمایشگاه ۲۷ اردیبهشت و زمان اختتامیه نمایشگاه ۳۰ همین ماه خواهد بود. بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ بعدازظهر جهت بازدید از آخرین دستاوردهای صنایع و شرکت‌های گوناگون این حوزه بازدید به عمل آورند.

صنایع الکترونیک پرتوان آینده

شرکت صنایع الکترونیک پرتوان آینده نیز از شما مشتاقان و علاقه‌مندان حوزه نفت و گاز دعوت به عمل می‌آورد تا از آخرین محصولات و دستاوردهای این شرکت در این نمایشگاه بازدید نمایید.