آدرس:

تهران، خیابان خرمشهر، نرسیده به قنبرزاده، پلاک ۱۲۷

تلفن:

۰۲۱۸۸۴۴۲۴۲۲

نمایشگاه صنعت برق تهران ۱۴۰۱

5/5
حضور شرکت صنایع الکترونیک پرتوان آینده در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران ۱۴۰۱ - ۰۲۱۸۸۴۴۲۴۲۲
نمایشگاه صنعت برق تهران هرساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر تهران برگزار می‌گردد. شرکت صنایع الکترونیک پرتوان آینده نیز امسال با حضور در بیست و دومین دوره این نمایشگاه، آخرین محصولات و دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشت...

نمایشگاه صنعت برق تهران ۱۴۰۱

یکی از پربازدیدترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های کشور، نمایشگاه صنعت برق تهران می‌باشد. این نمایشگاه هر ساله و در فصل پائیز توسط اتاق بازرگانی کشور برگزار می‌گردد. هر چند در سال‌های اخیر بواسطه شرایط محدود کننده پاندمی کرونا این نمایشگاه با تاخیر و در تاریخ‌های متفاوتی برگزار شده است. نمایشگاه صنعت برق تهران ۱۴۰۱ نیز امسال در فصل پائیز و از تاریخ ۲۹ آبان‌ماه الی ۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.

حضور صنایع الکترونیک پرتوان آینده در نمایشگاه صنعت برق تهران ۱۴۰۱

شرکت صنایع الکترونیک پرتوان آینده جهت معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای خود در نمایشگاه صنعت برق تهران ۱۴۰۱حضوری قدرتمند به همراه داشت. در این نمایشگاه که با استقبال بی نظیر فعالان صنعت برق کشور، علی الخصوص مهندسین برق همراه بود. آخرین محصولات این شرکت شامل باتری‌های صنعتی سیلد اسید سربی، یوپی‌اس‌های تکفاز و سه‌فاز تحت برند توان به نمایش در آمد. ضمن این که تجهیزات کنترلی و نظارتی تجهیزات برق اضطراری شامل سیستم‌های مانیتورینگ باتری. و یوپی‌اس نیز توسط پرتوان آینده در نمایشگاه صنعت برق تهران ۱۴۰۱ به مراجعین معرفی شد.

محصولات پرتوان آینده

شرکت صنایع الکترونیک پرتوان آینده که برای نخستین بار در نمایشگاه صنعت برق تهران ۱۴۰۱ حضور به عمل رساند، از باتری‌های سیلد اسید سربی خود با نام تجاری (Tavan Battery) رونمایی نمود. (برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا و دریافت کاتالوگ این محصول اینجا را کلیک نمایید.) ضمن این که غرفه شرکت پرتوان آینده در نمایشگاه صنعت برق تهران ۱۴۰۱ علاوه بر باتری، محل نمایش انواع یوپی‌اس‌های تک‌فاز ۱ تا ۳ کاوا و همچنین یوپی‌اس‌های سه‌فاز ۳ تا ۲۰ کاوا برند (Tavan UPS) به معرض دید مراجعین قرار گرفت. (برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا و دریافت کاتالوگ این محصول اینجا را کلیک نمایید.)