آدرس:

تهران، خیابان خرمشهر، نرسیده به قنبرزاده، پلاک ۱۲۷

تلفن:

۰۲۱۸۸۴۴۲۴۲۲

شرایط گارانتی باتری

با شرکت صنایع الکترونیک پرتوان آینده بیشتر آشنا شوید…

شرکت صنایع الکترونیک پرتوان آینده به پشتوانه بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان مدیران این مجموعه. در زمینه تولید و توزیع انواع باتری‌های سیلد اسید سربی (VRLA) و همچنین انواع باتری‌های ساکن و ژل در ظرفیت‌های گوناگون در حال فعالیت می‌باشد. علاوه بر این، پرتوان آینده تامین‌کننده انواع منبع بدون وقفه یا یوپی‌اس (UPS) تکفاز و سه فاز می‌باشد. برند محصولات تولیدی این شرکت، توان و محصولات وارداتی High Power می‌باشد.

وجه تمایز صنایع الکترونیک پرتوان آینده

افتخار همکاری با شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی نمایانگر توانایی‌های بالقوه این مجموعه در زمینه کسب رضایتمندی مشتریان محترم می‌باشد. تولید و تامین انواع باتری‌های سیلد اسید سربی و یوپی‌اس‌های تکفاز و سه‌فاز در کنار ارائه‌ی خدمات پس از فروش. بخش کوچکی از محصولات و خدماتی است که این شرکت را در قیاس با دیگر رقبا متمایز می‌نماید. از دیگر مزایای صنایع الکترونیک پرتوان آینده می‌توان به بهره‌مندی از نیروی متخصص انسانی در سرتاسر زنجیره‌ی تولید. تأمین و ارائه خدمات پس از فروش ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته به مشتریان محترم اشاره نمود.

نحوه ارائه خدمات پس از فروش باتری

مشتریان محترمی که باتری‌های خریداری شده توسط آن‌ها دچار مشکل شده است. در اولین گام لازم است تا با واحد خدمات پس از فروش صنایع الکترونیک آینده تماس حاصل فرمایند. کارشناسان فنی این مجموعه پس از دریافت اطلاعات کافی در ارتباط با نوع، تعداد و دیگر مشخصات محصولات تلاش می‌کنند تا با ارائه مشاوره تخصصی مشکلات حادث شده را برطرف نمایند. در غیر این صورت، کارشناسان این مجموعه جهت در سریع‌ترین طمان ممکن به محل پروژه مشتریان محترم مراجعه می‌نمایند. در صورت نیاز به تعویض باتری‌های معیوب، در اولین فرصت این کارشناسان اقدامات لازم را صورت خواهند داد. مدت زمانی گارانتی‌ باتری‌های تولیدی (توان باتری) و باتری‌های وارداتی (High Power) در هنگام خرید به مشتریان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

تامین قطعات

پایان زمان گارانتی به معنی پایان ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم نیست. به این معنی که درصورت اتمام دوره‌ی گارانتی و در صورت نیاز، ارائه سرویس‌های دوره‌ای، تعویض و … در خدمات پس از فروش شرکت صنایع الکترونیک پرتوان آینده در صورت خوسات مشتریان ادامه خواهد داشت. شایان ذکر مدت و هزینه‌های این خدمات پس از توافق و عقد قرارداد فی‌مابین مشتریان محترم و این شرکت تعیین خواهد شد.